Μας Χρειάζεστε;

Επικοινωνία210 8119000

FAQ

  • Τα συγγενικά μου πρόσωπα είναι καλυμμένα στην περίπτωση που οδηγούν το όχημά μου;

    Όχι μόνο τα συγγενικά σας πρόσωπα, αλλά κάθε άτομο που οδηγεί το όχημά σας (με την άδειά σας) είναι καλυμμένο. Μοναδική προϋπόθεση για την κάλυψη είναι το άτομο αυτό να είναι κάτοχος της απαιτούμενης από το Νόμο Άδειας Οδήγησης (π.χ. επιβατικό αυτοκίνητο μπορεί να οδηγήσει μόνο άτομο που είναι κάτοχος άδειας οδήγησης για κατηγορία επιβατικού αυτοκινήτου).

  • Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία επικοινωνίας μου; 

    Βεβαίως και μπορείτε να αλλάξετε οποιοδήποτε στοιχείο επικοινωνίας σας (τηλέφωνο, διεύθυνση, email). Επιλέξτε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:

    - Ενημερώστε τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο

    - Επικοινωνήστε με το υποκατάστημα της περιοχής σας

    - Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας

  • Πώς μπορώ να εξοφλήσω τα ασφάλιστρά μου;

    Μπορείτε να επιλέξετε να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρά σας μέσω σύγχρονων και ευέλικτων τρόπων πληρωμής:

    - Web Banking

    - Phone Banking


    - Πληρωμή σε ATM Τραπέζης


    χρησιμοποιώντας τον κωδικό ανάθεσης / πληρωμής που αναγράφεται στην Ειδοποίηση Πληρωμής Ασφαλίστρων.

    - Εξόφληση με Πάγια εντολή χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας ανάλογα με την τράπεζα. Για την ενεργοποίηση της Πάγιας εντολής μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Εσόδων στα τηλ: 210 8119290 (Αθήνα) και 2310 491720 (Θεσσαλονίκη)

    - Χρέωση του τραπεζικού λογαριασμού σας

    - Εφάπαξ ηλεκτρονική καταβολή μέσω πιστωτικής κάρτας (VISA ή MASTERCARD) στο www.EasyPay.gr της Τράπεζας Πειραιώς χρησιμοποιώντας τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής: 21711214210500408079

    - Πληρωμή με μετρητά

    - Πληρωμή σε εισπράκτορα

    - Ταχυπληρωμή μέσω των ΕΛΤΑ

  • Πώς θα ενημερωθώ για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας;

    Επικοινωνήστε με τον εξειδικευμένο ασφαλιστικό σύμβουλο της International Life ή επισκεφτείτε το κοντινότερό σας υποκατάστημα για να σας ενημερώσουμε για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και να σας κάνουμε μια πρόταση ανάλογα με τις ανάγκες σας.

  • Μπορώ να αλλάξω τον τρόπο εξόφλησης του λογαριασμού μου;

    Έχετε την ευελιξία να επιλέξετε ανά πάσα στιγμή τον τρόπο εξόφλησης ασφαλίστρων που σας εξυπηρετεί. 
    Σε περίπτωση που τα ασφάλιστρά σας εξοφλούνται μέσω πάγιας εντολής για χρέωση λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας και επιθυμείτε να αλλάξετε τον τρόπο εξόφλησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο για να συμπληρώσετε το αντίστοιχο έντυπο ανάκλησης πάγιας εντολής που θα σας δώσει. Λάβετε υπόψη ότι ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να αλλάξετε τον τρόπο εξόφλησης οποιαδήποτε στιγμή.

  • Πώς θα αρχίσω συμβόλαιο στην εταιρεία σας; 

    Επικοινωνήστε με τον εξειδικευμένο ασφαλιστικό σύμβουλο της International Life ή επισκεφτείτε το κοντινότερό σας υποκατάστημα για να σας ενημερώσουμε για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και να σας κάνουμε μια πρόταση ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την ιστοσελίδα μας και την εμπειρία σας. Με τη χρήση της ιστοσελίδας αποδέχεστε την πολιτική cookies. Διαβάστε περισσότερα